עורך דין פשיטת רגל באשדוד

חלק מהאנשים נאלצים לעתים קרובות להכריז על חדלות פירעון עקב חוסר יכולתם לפרוע את חובותיהם, בעוד שאחרים עשויים לבחור באפשרות זו על מנת להימנע מתשלום חובות שאינם יכולים לעמוד בהם.

הליך פשיטת רגל הוא הליך בו תחת פיקוח ביהמ"ש, אדם המצוי בחובות, צריך לוותר על מרבית נכסיו כדי לפרוע את החובות שלו. בית המשפט ימנה נאמן שיטפל ברכושו של החייב ויחלק אותו בין הנושים. כמו כן, על החייב לבצע תשלומים חודשיים לנאמן ולגלות כל מידע אודות נכסים וכספים קיימים או עתידיים שברשותו.

 

מה תפקידו של עורך דין פשיטת רגל באשדוד?

עורך דין ימלא תפקיד חיוני לאורך הליכי פשיטת הרגל. הוא יסייע במתן ייעוץ ללקוחותיו לאורך כל התהליך, יגיש את כל הניירת וההודעות הנדרשות לבתי המשפט ואמור לייצג בנאמנות את לקוחותיו בבית המשפט אל מול האינטרסים של הנושים והמדינה.

 

איך לבחור עורך דין פשיטת רגל באשדוד?

בחירת עורך דין פשיטת רגל היא משימה קשה. למעשה, אתם מפקידים את המשך חייכם בידיים של בעל מקצוע בתשלום.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון עד כמה אתם מכיריםאת עורך הדין, הניסיון של עורך הדין ועלות השירות. הנה כמה טיפים לבחירת עורך דין פשיטת רגל באשדוד.

  1. כדאי לשאול על הניסיון שלו בעבר עם לקוחות במצבכם – אפשר גם לבקש צוי הפטר שהם השיגו ללקוחות קודמים. חשוב לציין שזהו מידע אשר פתוח לציבור. לכן, הם יכולים להראות לכם דוגמאות להצלחות קודמות שלהם.
  2. כדאי גם לשאול אותם לגבי העמלות שלהם ומחיר שכ"ט לאורך כל התהליך, החל מהגשת הבקשה ועד לסיום וקבלת צו ההפטר. כמו כן האם הם מציעים תוכניות תשלום או הסדרים נוחים.
  3. חשוב לברר באיזו תדירות הם מתקשרים עם לקוחותיהם ואיזה סוג תקשורת הם משתמשים (מייל, טלפון). דעו, כי הליך חדל"פ יכול להיות ארוך במיוחד (שנה וחצי לפחות) ולכן חשוב לדעת שעורך הדין ידאג להיות בקשר לאורך הזמן הזה.
  4. לבסוף, חשוב לוודא שבחרתם בעו"ד עם ביקורות טובות מלקוחות או עמיתים בעבר. חפשו את שם עורך הדין בגוגל ובפייסבוק כדי לאתר חוות דעת של לקוחות שהתנהלו עימם בעבר.

 

עורכי דין לפשיטת רגל מומלצים באשדוד

עורך דין שרון פרץ
רח' הגדוד העברי 5, אשדוד
מומלץ
עורך דין מוני קריפיצר
העצמאות 93/307, אשדוד
מומלץ
עורכת דין אליהו כהן
רח' חיים משה שפירא 22, אשדוד
מומלץ

שאלות נפוצות על עו"ד חדלות פירעון באשדוד?

כאשר גובה החובות קטן מסך של 150,000 ש"ח יש להגיש את הבקשה בלשכת הוצאה לפועל באשקלון. אם גובה החובות מעל 150 אלף ש"ח, יש להגיש ללשכת הממונה על חדל"פ בתל אביב (בעבר כונס הנכסים הרשמי). 

ניתן להגיש הכל גם בצורה מקוונת – כאן.

שעת ייעוץ עם עורך דין פשיטת רגל באשדוד תעלה כ-250 ₪ לפחות (ישנם כאלה שאינם גובים תשכ"ט בגין שיחה זו). שימוש בשירותיו לצורך ייצוג בהליך יעמוד על ממוצע של כ-15% מסכום החוב של החייב. 

בנוסף, מומלץ לעיין בכללי לשכת עורכי הדין בדבר התעריף שכ"ט המומלץ – כאן.

לא חובה לקחת שירותי עו"ד. אבל חשוב לומר שהסתייעות בעורך דין מקצועי שיודע ומכיר את הפרקטיקה הנהוגה בתחום חדלות הפירעון ובעל ניסיון, יוכל להקל משמעותית ולשפר את סיכויי ההצלחה שלכם. עורך הדין יידע להשתמש בכלים המשפטיים השונים ובניסיון שצבר, כדי לשמור על האינטרסים הכלכליים של החייב, ולסייע לו לצלוח את הליך מחיקת החובות בפגיעה נמוכה יותר.

 

מעוניין להתייעץ עם עו"ד באשדוד? השאר\י פרטיך כאן